Vinden klantvriendelijk INHouse Training 2012

Uw zoek resultaat voor: klantvriendelijk

1. Training Alleen Bevoegde Trainers

...kers Alleen Bevoegde Trainers Trainen van Medewerkers. Vraag hier uw Offere aan. Training, Medewerkers, Alleen, Bevoegde, Trainers, Inschrijven, auditor, 9001:2015, interne, externe, trainers "Wij willen als organisatie klantvriendelijk communiceren met de juiste interactie". "uw organisatie moet effectiever en er moet beter gecommuniceerd worden". Dit soort wensen horen wij dagelijks. Een optimale bedrijfsvoering is vaak het startpunt van een training...
Ranking: 0.8 - URL: 2_training/

Systeem info: ~ Bedrijfstraining Vinden klantvriendelijk INHouse Training 2012


2. Training Diensten Globale Opleiding Overzicht

...en leervorm afzonderlijk. Bedrijfsopleidingen (In-Company). Training Diensten Globale Opleiding Overzicht Medewerkers BVT Verzorgt Optimale Trainingen. Trainingen voor Directie tot Medewerker "Wij willen als organisatie klantvriendelijk communiceren met de juiste interactie". "uw organisatie moet effectiever en er moet beter gecommuniceerd worden". Dit soort wensen horen wij dagelijks. Een optimale bedrijfsvoering is vaak het startpunt van een training...
Ranking: 0.8 - URL: 2_onze_diensten/

Systeem info: ~ Bedrijfstraining Vinden klantvriendelijk INHouse Training 2012


3. Training Correspondentie Technieken, Zakelijke

...erpen. In deel 2 staan voorbeeldcases en (herschrijf)-opdrachten. Tijdens elke bijeenkomst worden één of twee onderwerpen uit deel 1 en één onderdeel uit deel 2 behandeld. Les 1Het juiste kanaal kiezen voor een boodschapKlantvriendelijk en servicegericht schrijvenDuidelijk informatie verstrekken in een zakelijke briefLes 2 #{description}In een brief richten op de lezerSchrijven in overeenstemming met de eigen positie en onderneming waar hij voor werktI...
Ranking: 0.8 - URL: training_cursus/correspondentie-cursus/training-correspondentie/

Systeem info: 149 ~ Bedrijfstraining Vinden klantvriendelijk INHouse Training 2012


4. Training Voor Receptioniste, Telefoniste Of

... 088-7744333 Inhoud Prijs Referenties Offerte. Overige. training Telefoon- en Receptiemedewerker Inhoud: Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. U...
Ranking: 0.8 - URL: training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker/

Systeem info: 6 ~ Bedrijfstraining Vinden klantvriendelijk INHouse Training 2012


5. Telefoneren - Telefoon - Telefonisch Verkoop Technieken

... 088-7744333 Inhoud Prijs Referenties Offerte. Overige. training Effectief Telefoneren Inhoud: Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefo...
Ranking: 0.8 - URL: training_cursus/training/effectief_telefoneren/

Systeem info: 13 ~ Bedrijfstraining Vinden klantvriendelijk INHouse Training 2012


6. Zakelijke Correspondentie Email Brief Notulen

...rige. training Zakelijke Correspondentie Inhoud: Wanneer u een brief of email schrijft wilt u graag weten welke eisen er worden gesteld aan verzorgde correspondentie? Bent u meer opzoek naar houvast om in een zakelijke, klantvriendelijke en e-mails te schrijven? Of wilt u minder tijd kwijt zijn aan uw correspondentie? Dan is deze training zakelijke correspondentie uitstekend geschikt voor u. Onze docent van BVT leert u hoe u uw zakelijke correspondenti...
Ranking: 0.8 - URL: training_cursus/zakelijke-correspondentie/training-correspondentie-cursus/

Systeem info: 266 ~ Bedrijfstraining Vinden klantvriendelijk INHouse Training 2012





Page generated in 0.0741 seconds.

Wat onze klanten zeggen. (Tevredenheid 9,8)

"De trainingen worden met de grootste zorg samengesteld, waardoor ons team het maximale uit hun zelf en het team haalt. Bedankt BVT"

    - Chandra Vancova, HR Manager Philips    

DE NUMMER 1

De beste manier van trainen!

BV&T richt zich voornamelijk op incompany bedrijfstrainingen. Dit houdt in dat onze docent of trainer naar uw bedrijf toe komt. Op deze manier kunnen de deelnemers leren vanuit de praktijk en het geleerde gemakkelijk in hun werkzaamheden toepassen.

Een hoge kennisopname

Onze kenmerken

BV&T zorgt voor een optimale kennisopname. Dit realiseren wij door middel van onze praktijkgerichte aanpak. Daarnaast geven wij vaak het advies om een training of cursus niet in enkele dagen achterelkaar te volgen, maar om deze over meerdere weken te verspreiden. Hierdoor zal de kennis namelijk beter opgenomen worden.

Traject op maat

Hoe wij werken

Wanneer u een training of cursus bij BV&T aanvraagt, zal deze op maat gemaakt worden. Dit houdt in dat u de inhoud van de training of cursus bepaalt. Op deze manier ontwikkelen wij een inspirerend leertraject dat naadloos aansluit op uw organisatie. Tevens worden onze bedrijfsonderzoeken ook op maat gemaakt.