Vinden design INHouse Training 1413

Uw zoek resultaat voor: design

1. Training Klantgericht Denken En Handelen, Medewerkers

...at het gunstige tij verloopt voor dat u er gebruik van heeft gemaakt.U kunt tijdens de argumentatie merken dat de klant ‘rijp’ is voor het afsluiten wanneer:• hij ‘ja’ zegt op alle argumenten die u hem verkoopt• hij koopsignalen gaat geven11.2. KoopsignalenWelke koopsignalen kan een klant geven en welke concrete afsluitvragen kunt u dan stellen?In de eerste plaats kan een klant non-verbale koopsignalen geven. De klant kan gebaren maken of gezi...
Ranking: 114.3 - URL: training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken/

Systeem info: 156 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 1413


2. Training Brainstormen, Creatief Denken Medewerkers

...ainstormen, training Creatief Denken Brainstormen Inhoud LesmateriaalLogica brengt je van A naar B,Verbeelding brengt je overal.Doel van het Brainstormen Los denken, ruim inzicht.De deelnemer kan reageren op non-verbale signalen van de medewerkerBenodigdheden- Eventueel Eventueel PowerPoint- Flap-over- Syllabus H8Voorbereiding- Zorg ervoor dat alle materialen klaarliggen voor gebruik.Specifieke tijdsplanning- Ervaringen 10 minuten- Mindmap 15 ...
Ranking: 113.5 - URL: training_cursus/creatief-denken-brainstormen/brainstorm-creatief-denken-training/

Systeem info: 165 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 1413


3. Training Receptie En Optimaal Telefoneren, Medewerkers

...ngrijk dat u bij binnenkomende gesprekken de mensen niet langer laat wachten, dan strikt noodzakelijk is. Men is snel geneigd te denken dat u niet aanwezig of beschikbaar bent. De gemiddelde beller bereikt al na drie belsignalen, dat wil zeggen 15 seconden, de irritatiegrens.Laten wachten voor het doorverbindenKunt u een beller niet onmiddellijk van dienst zijn omdat er moet worden doorverbonden, vertel dit dan aan de beller en vraag hem/haar ...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste/

Systeem info: 148 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 1413


4. Training Voor Receptioniste, Telefoniste Of Medewerkers

...an. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) uitstraling van balie- of receptiemedewerker; de klant altijd aandacht geven; effectief luisteren en feedback geven; interviewtechnieken als...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker/

Systeem info: 6 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 1413


5. Training Organisatie Ondernemen, Personeelstraining Medewerkers

...iningsprogramma kan worden gecombineerd met andere trainingen (hoofdstukken) Resultaat: Wanneer u deze training Effectief Leidinggeven heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. U signaleert de ontwikkelingen in de omgeving van de organisatie op een breed terrein. Deze beoordeelt u op het belang voor de organisatie. U zorgt voor een marketingconcept, dat past bij de omgeving en bij de organisatie. U kunt...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/ondernemer/ondernemer-in-de-organisatie/

Systeem info: 99 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 1413


6. Optimaal Communiceren, Communicatievaardigheden Medewerkers

...n kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste met mijn feedback uit de voeten? En hoe ontvang ik zelf feedb...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden/

Systeem info: 20 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 1413


7. Telefoneren - Telefoon - Telefonisch Verkoop Technieken Medewerkers

...elijk omdat anders de afzet én de omzet terugloopt. Een organisatie zou dan de kans lopen failliet te gaan.Anders gezegd: er dient een wisselwerking te zijn tussen de klant of markt en de organisatie.Een organisatie zal signalen uit de markt moeten herkennen, oppakken en vertalen naar de eigen doelstelling.Het onderstaande schema maakt deze wisselwerking duidelijk. Kennis moet Beklijven telefoneren - telefoon - telefonisch verkoop technieken M...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/training/effectief_telefoneren/

Systeem info: 13 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 1413


8. Cursus Presenteren Of Training Presentatietechnieken Medewerkers

...an. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal, dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) Optimaal presentatietechnieken, Opbouw van een presentatie, Presentatievaardigheden, Wat houdt presenteren daadwerkelijk in, Het realiseren ...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren/

Systeem info: 54 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 1413


9. Aanbod cursussen trainingen voor MT - Medewerkers Medewerkers

...Aliquam vel massa eu nisl volutpat Postgraduate Courses Sed aliquam nunc vel sem euismod tristique. Aenean felis leo, ullamcorper a felis vitae, gravida tincidunt neque. Advertising, Marketing & PR (13) Computing (13) Design (9) Journalism (8) Media Production (17) Social Care (8) Health & Social Care Professionals Aenean rhoncus interdum velit a elementum. Pellentes que dapibus augue in velit rhoncus mattis. Education - Practice Education (2)...
Ranking: 111.5 - URL: 3_trainingen_training/

Systeem info: ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 1413


10. Training Facilitator, Mentorentraining Medewerkers

...sen in hun eigen praktijk. Denk hierbij aan het inzetten van de experimenten vanuit Lean Start-Up voor innovatie, de waarderende gesprekken vanuit het World Café voor betere samenwerking en de interview setting vanuit Design Thinking voor dieper begrip over vraagstukken. Hierbij zijn wij geen aanhangers van 1 methodiek of model, maar kiezen wij samen met jou voor een op maat gesneden inzet van nieuwe werkwijzen voor jouw vraagstuk. Kennis moet...
Ranking: 111.5 - URL: training_cursus/organisatie_leermeester/mentoren_training/

Systeem info: 157 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 1413





Page generated in 0.0559 seconds.

Wat onze klanten zeggen. (Tevredenheid 9,8)

"De trainingen worden met de grootste zorg samengesteld, waardoor ons team het maximale uit hun zelf en het team haalt. Bedankt BVT"

    - Chandra Vancova, HR Manager Philips    

DE NUMMER 1

De beste manier van trainen!

BV&T richt zich voornamelijk op incompany bedrijfstrainingen. Dit houdt in dat onze docent of trainer naar uw bedrijf toe komt. Op deze manier kunnen de deelnemers leren vanuit de praktijk en het geleerde gemakkelijk in hun werkzaamheden toepassen.

Een hoge kennisopname

Onze kenmerken

BV&T zorgt voor een optimale kennisopname. Dit realiseren wij door middel van onze praktijkgerichte aanpak. Daarnaast geven wij vaak het advies om een training of cursus niet in enkele dagen achterelkaar te volgen, maar om deze over meerdere weken te verspreiden. Hierdoor zal de kennis namelijk beter opgenomen worden.

Traject op maat

Hoe wij werken

Wanneer u een training of cursus bij BV&T aanvraagt, zal deze op maat gemaakt worden. Dit houdt in dat u de inhoud van de training of cursus bepaalt. Op deze manier ontwikkelen wij een inspirerend leertraject dat naadloos aansluit op uw organisatie. Tevens worden onze bedrijfsonderzoeken ook op maat gemaakt.