Vinden design INHouse Training 0635

Uw zoek resultaat voor: design

1. Training Klantgericht Denken En Handelen, Medewerkers

...at het gunstige tij verloopt voor dat u er gebruik van heeft gemaakt.U kunt tijdens de argumentatie merken dat de klant ‘rijp’ is voor het afsluiten wanneer:• hij ‘ja’ zegt op alle argumenten die u hem verkoopt• hij koopsignalen gaat geven11.2. KoopsignalenWelke koopsignalen kan een klant geven en welke concrete afsluitvragen kunt u dan stellen?In de eerste plaats kan een klant non-verbale koopsignalen geven. De klant kan gebaren maken of gezi...
Ranking: 114.3 - URL: training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken/

Systeem info: 156 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 0635


2. Training Brainstormen, Creatief Denken Medewerkers

...ainstormen, training Creatief Denken Brainstormen Inhoud LesmateriaalLogica brengt je van A naar B,Verbeelding brengt je overal.Doel van het Brainstormen Los denken, ruim inzicht.De deelnemer kan reageren op non-verbale signalen van de medewerkerBenodigdheden- Eventueel Eventueel PowerPoint- Flap-over- Syllabus H8Voorbereiding- Zorg ervoor dat alle materialen klaarliggen voor gebruik.Specifieke tijdsplanning- Ervaringen 10 minuten- Mindmap 15 ...
Ranking: 113.5 - URL: training_cursus/creatief-denken-brainstormen/brainstorm-creatief-denken-training/

Systeem info: 165 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 0635


3. Voorkomen Van Een Burn-Out Training, Voorkomen Is Medewerkers

...erspannenheid). Gaan wij samen kijken naar de preventie dreiging en de dreiging bij uw medewerker. Deze punten moeten in kaart zijn, het herkennen en effectief te benoemen is ervoor om uitval te voorkomen. U leert welke signalen van medewerkers kunnen wijzen op een voorstadium van burn-out of ook wel overspannenheid. Via ervaringsoefeningen onderzoekt u hoe deze signalen spelen in úw leven en waar úw gevoeligheden op dit gebied liggen. U leert...
Ranking: 112.8 - URL: training_cursus/stress-preventief-burnout/coaching-burn-out-training/

Systeem info: 288 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 0635


4. Training Voor Receptioniste, Telefoniste Of Medewerkers

...an. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) uitstraling van balie- of receptiemedewerker; de klant altijd aandacht geven; effectief luisteren en feedback geven; interviewtechnieken als...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker/

Systeem info: 6 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 0635


5. Training Verzuimgesprekken Voor Leidinggevenden Medewerkers

...uimgesprekken heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Na deze training kunnen de deelnemers een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim. Daarnaast herkennen zij de signalen van roze verzuim. De deelnemers hebben beter een idee over hoe zij verzuim kunnen voorkomen. Want voorkomen is vaak beter dan genezen. Daarnaast kunnen de deelnemers op vier momenten hun invloed aanwenden om het verzui...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden/

Systeem info: 199 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 0635


6. Agressietraining, Geweld De Baas Zijn! Medewerkers

...rouwen en voel je je veiliger in jouw werk!OMGAAN MET AGRESSIE #{description}OPEN TRAININGIn onze trainingen leren we medewerkers omgaan met verbale en/ of fysieke agressie. Je leert specifieke vaardigheden aan voor het signaleren en voorkomen van agressief gedrag. Mocht de situatie toch uit de hand lopen leer je technieken aan om de situatie onder controle te krijgen.NVLOED OP AGRESSIE1 OP 1 COACHINGEr zijn medewerkers die meer baat hebben bi...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/groepstraining-incompany/agressie-training/

Systeem info: 285 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 0635


7. Cursus Beoordelingsgesprekken Voeren, Optimale Medewerkers

...inggevende van de afdeling met een van zijn medewerkers over het werk, de werksfeer, de werkuitvoering en de werkomstandigheden met het doel de kwaliteit van het werk te verbeteren door het maken van afspraken over de gesignaleerde problemen.’Het mag duidelijk zijn dat met functioneringsgesprekken iets anders wordt bedoeld dan beoordelingsgesprekken.2.2. Waarom functioneringsgesprekken?Kan een afdeling draaien zonder functioneringsgesprekken? ...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding/

Systeem info: 220 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 0635


8. Coaching - Coachen Van Uw Team Medewerkers

...n de basis van performance management. Deze vaardigheden worden dagelijks gebruikt tijdens het werk terwijl er bij het stellen van doelen en het evalueren vaak sprake is van momenten.Coachen / opvolgen is gericht op het signaleren en oplossen van knelpunten in de taakuitvoering van de medewerker. Om die knelpunten op een effectieve en motiverende wijze ‘op te lossen’ wordt gebruik gemaakt van de ‘coachingsmethodiek’. Coaching is derhalve een f...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/coaching-van-teams/training-coachen-van-teams/

Systeem info: 287 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 0635


9. Training Receptie En Optimaal Telefoneren, Medewerkers

...ngrijk dat u bij binnenkomende gesprekken de mensen niet langer laat wachten, dan strikt noodzakelijk is. Men is snel geneigd te denken dat u niet aanwezig of beschikbaar bent. De gemiddelde beller bereikt al na drie belsignalen, dat wil zeggen 15 seconden, de irritatiegrens.Laten wachten voor het doorverbindenKunt u een beller niet onmiddellijk van dienst zijn omdat er moet worden doorverbonden, vertel dit dan aan de beller en vraag hem/haar ...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste/

Systeem info: 148 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 0635


10. Training Organisatie Ondernemen, Personeelstraining Medewerkers

...iningsprogramma kan worden gecombineerd met andere trainingen (hoofdstukken) Resultaat: Wanneer u deze training Effectief Leidinggeven heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. U signaleert de ontwikkelingen in de omgeving van de organisatie op een breed terrein. Deze beoordeelt u op het belang voor de organisatie. U zorgt voor een marketingconcept, dat past bij de omgeving en bij de organisatie. U kunt...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/ondernemer/ondernemer-in-de-organisatie/

Systeem info: 99 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 0635


11. Conflict Vermijding Medewerkers

...n de basis van performance management. Deze vaardigheden worden dagelijks gebruikt tijdens het werk terwijl er bij het stellen van doelen en het evalueren vaak sprake is van momenten.Coachen / opvolgen is gericht op het signaleren en oplossen van knelpunten in de taakuitvoering van de medewerker. Om die knelpunten op een effectieve en motiverende wijze op te lossen wordt gebruik gemaakt van de coachingsmethodiek. Coaching is derhalve een funda...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/team_conflict/conflict_vermijding/

Systeem info: 272 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 0635


12. Cursus Presenteren Of Training Presentatietechnieken Medewerkers

...an. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal, dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) Optimaal presentatietechnieken, Opbouw van een presentatie, Presentatievaardigheden, Wat houdt presenteren daadwerkelijk in, Het realiseren ...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren/

Systeem info: 54 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 0635


13. Training Prestatieverkoop Medewerkers

...u leren om klantbehoeften te achterhalen en hierop in te spelen? Dan is deze training zeer geschikt voor u. Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) wat prestatie verkopen is; procedure van prestatie-inkoop; signaleren van kansen en hierop inspelen; klantbehoeften achterhalen en luistervaardigheden; vertrouwen creeren bij uw klant; overtuigend en creatief presenteren; aansluiten bij de koopmotieven van de klant; onderhandelen volge...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/training-prestatie-verkoop/optimaal-verkopen-inkoopprestatie/

Systeem info: 206 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 0635


14. Optimaal Communiceren, Communicatievaardigheden Medewerkers

...n kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste met mijn feedback uit de voeten? En hoe ontvang ik zelf feedb...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden/

Systeem info: 20 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 0635


15. Telefoneren - Telefoon - Telefonisch Verkoop Technieken Medewerkers

...elijk omdat anders de afzet én de omzet terugloopt. Een organisatie zou dan de kans lopen failliet te gaan.Anders gezegd: er dient een wisselwerking te zijn tussen de klant of markt en de organisatie.Een organisatie zal signalen uit de markt moeten herkennen, oppakken en vertalen naar de eigen doelstelling.Het onderstaande schema maakt deze wisselwerking duidelijk. Kennis moet Beklijven telefoneren - telefoon - telefonisch verkoop technieken M...
Ranking: 112.5 - URL: training_cursus/training/effectief_telefoneren/

Systeem info: 13 ~ Bedrijfstraining Vinden design INHouse Training 0635





Page generated in 0.1261 seconds.

Wat onze klanten zeggen. (Tevredenheid 9,8)

"De trainingen worden met de grootste zorg samengesteld, waardoor ons team het maximale uit hun zelf en het team haalt. Bedankt BVT"

    - Chandra Vancova, HR Manager Philips    

DE NUMMER 1

De beste manier van trainen!

BV&T richt zich voornamelijk op incompany bedrijfstrainingen. Dit houdt in dat onze docent of trainer naar uw bedrijf toe komt. Op deze manier kunnen de deelnemers leren vanuit de praktijk en het geleerde gemakkelijk in hun werkzaamheden toepassen.

Een hoge kennisopname

Onze kenmerken

BV&T zorgt voor een optimale kennisopname. Dit realiseren wij door middel van onze praktijkgerichte aanpak. Daarnaast geven wij vaak het advies om een training of cursus niet in enkele dagen achterelkaar te volgen, maar om deze over meerdere weken te verspreiden. Hierdoor zal de kennis namelijk beter opgenomen worden.

Traject op maat

Hoe wij werken

Wanneer u een training of cursus bij BV&T aanvraagt, zal deze op maat gemaakt worden. Dit houdt in dat u de inhoud van de training of cursus bepaalt. Op deze manier ontwikkelen wij een inspirerend leertraject dat naadloos aansluit op uw organisatie. Tevens worden onze bedrijfsonderzoeken ook op maat gemaakt.