Training Commercieel communiceren Medewerkers
17
088-7744333

training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken

Inhoud:

IN-Company Training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert het op wat u er van te voren van had verwacht? In deze boeiende training krijgt u tools aangereikt waarmee u direct aan de slag kunt. Tijdens deze zeer praktijkgerichte training verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagende en inspirerende manier gecombineerd.

Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken)

  • communicatie;
  • onderhandelingsvaardigheden;
  • commerciele gespreksvoering;
  • projectmatig en effectief organiseren;
  • kwaliteit en eigen vakkennis;
  • persoonlijk actieplan, do`s & don`ts.

Het trainingsprogramma kan worden gecombineerd met andere trainingen (hoofdstukken)

Resultaat:

Wanneer u deze training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Daarbij bent u een professioneel commercieel medewerker. De tools, die u tijdens de training krijgt aangereikt, kunt u direct toepassen. De vertaalslag van theorie naar de werksituatie staat bij deze training hoog in het vaandel. Door middel van de praktijkopdrachten en rollenspelen heeft u uzelf slagvaardiger gemaakt. U kunt voortaan zonder moeite een commercieel gesprek voeren en u kunt de geleerde onderhandelingsvaardigheden met succes in de dagelijkse praktijk toepassen. Om dit resultaat te behalen maken vooraf aan de cursus een uitgebreid plan van aanpak waarin de eindtermen worden opgenomen.


BV&T biedt resultaatgerichte cursussen aan met als doel positieve verandering. We ondersteunen u met de juiste afstemming van deze training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken. Door tijdens de cursus de deelnemers voordurend te spiegelen, te observeren en gevraagd van feedback te voorzien. Hierbij krijgen de deelnemers meer inzicht in hun eigen gedrag.

training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken

Prijs per groep, uw voordeel:

Training Commercieel communiceren

IN-Company Training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken

Zijn er binnen uw organisatie meerdere medewerkers met ongeveer dezelfde cursus leervraag voor training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken? Dan is een groepscursus voor deze training de ideale optie. traint op alle niveaus in elke organisatie. Wij maken elke opleiding opmaat, hierbij kunnen we accenten leggen op de door u aangegeven onderwerpen. De praktijk en maatwerk is het uitgangspunt . Zo ontwikkelen wij een inspirerend leertraject dat naadloos aansluit op uw organisatie. Met verzorgt met veel passie deze training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken. U krijgt antwoord op iedere cursussvraag met als resultaat een uniek, voor u op maat gemaakt cursusstraject met daarbij altijd een flexibele agenda (strippenkaart).


Bereken uw eigen training:

Vraag naar de mogelijkheden 088-7744333
Bereken uw eigen
IN-Company training. Selecteer uit Ontwikkeling (opstart), Met Intake en/of volledig Maatwerk (basis)
Hieronder staat de totaalsom van uw berekening.
Klik op offerte of vergelijken.
Offerte Aanvragen voor Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken

Uw Doelstelling staat voorop:

Vooraf aan de training zal de doelstelling van de organisatie en per deelnemer worden gevraagd. Deze informatie zal worden verwerkt in de lesstof. Deelnemers krijgen tijdens de training praktijkoefeningen die de docent uit de doelstellingsformulier heeft gefilterd. Tevens wordt vooraf aan de training de vraagstukken, leergebieden en volgorde met u afgestemd.

Verdeling van deze training:

Verwachte startdatum cursus : In-company opstart training: twee/drie weken.
Groepsindeling: 2 tot 12 deelnemers per groep.
Afstemming: Uw doelstelling, (bespreekbaar).
Planning: 2 dag(delen) X 6uren ~ (Wekelijks? Strippenkaart?)
In-Company Investering: € 1680,- Groepsprijs. (Eén prijs per groep)
Ontwikkeling (zie eigen berekening): vanaf € 200,- (normaal start BV&T met ontwikkeling - intake - maatwerk a € 450,-)
Deelnemersprijs: € 129,-
Certificaat + Registratie: € 49,-

Uw gekozen Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken training.

Aantrekkelijk investeringsvoordeel

In Company cursussen bieden aantrekkelijke investeringsvoordelen. U werkt mede aan uw persoonlijke assertiviteit in de training. BV&T werkt met een vast dag(deel) tarief voor In Company cursussen, veelal minder dan de investering van een open cursus.

training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken

Reacties ~ Recensies ~ Referenties

Kies Training Commercieel

Positieve Klanten voor training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken

BV&T is 15 jaar actief. Tussen de referenties zitten klanten vanaf het eerst uur.

Na elke training/cursus of opleiding houden wij een uitvoerige evaluatie. Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en na de training wordt het evaluatieformulier ingevuld. Daaruit zijn de volgende punten naarvoren gekomen.

Algemeen:

Tijdens de training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken stimuleert de trainer de deelnemers om de opgedane kennis en vaardigheden van de training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken ook na het traject blijvend toe te passen. Gedurende en na afloop van de cursus geeft de trainer u tevens terugkoppeling, zodat de in gang gezette ontwikkelingen in de praktijk kunnen worden gewaarborgd.

Scania Productions BV (Zwolle)

De opleiding is praktijkgericht. Goed toepasbaar binnen het bedrijf. Merkbaar verschil op de werkvloer.

Carinova

Cursussen worden goed verspreid over een afgesproken periode. Goede combinatie van theorie en praktijk. De docenten zijn zeer ervaren en enthousiast en bieden kandidaten persoonlijke aandacht.

Industrie Centraal Staal

BV&T verzorgd een interessante cursus met veel ruimte voor voorbeelden uit de praktijk. Actieve trainingen. Persoonlijke aandacht. Boven onze verwachtingen!

AWA

Zeer betrokken organisatie.

Parkmobile

BV&T maakt duidelijk verschil binnen de organisatie.

Teijin Aramid

We zijn al vanaf 2002 bij BV&T en dit zal in de toekomst ook nog wel zo blijven. BV&T archiveert 100% waardoor blijven groeien!


Recensies Cursisten

Paul B.

BV&T opleiding en advies.
De trainingen zijn doelgericht. De docent was zeer deskundig en goed in staat om duidelijk zijn kennis over te dragen.

Victor

Uitstekend verzorgde cursus met een uiterst professionele docent.

Anoniem

Uitstekende training op locatie. Een docent die weet waar hij over praat. Een goede balans tussen theorie en praktijk. Niets op aan te merken.

Jorrit S.

Na een aantal communicatietrainingen van BV&T te hebben gevolgd sta ik steviger in mijn schoenen.

Chantal

De trainingen sporen je er op aan om meer uit jezelf te halen. Ik ben zeer tevreden.

Eliene. V

Een goede training die inzicht geeft in jouw houding en opstelling invloed heeft op het functioneren. Zeker een aanrader.

Jori

Niets op aan te merken.

Anoniem

Voor mijn werk heb ik de training interviewtechnieken gevolgd en merk daadwerkelijk verschil. We gaan net even dat stapje verder en dat heeft me tot nu toe veel opgeleverd!


training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken

Offerte Ontvangen?

Uw Naam + Achternaam

Uw zakelijke Email adres

Telefoonnummer

Vraag / Suggestie

Type de letters (incl. = (is) teken) over.
Chapter voor deze offerte aanvraag.

Verbonden Partners:

IN-Company Bvtgroep http://www.bvtgroep.nl
IN-Company Bvtopleiding http://www.bvtopleiding.nl
IN-Company Bvent http://www.bvent.nl
IN-Company Training-voor-bedrijven http://www.training-voor-bedrijven.nl
IN-Company Malestein http://www.malestein.net
IN-Company Uptodatekwaliteit http://www.uptodatekwaliteit.nl
IN-Company Urlchains http://www.urlchains.com

zakelijke

Uw rust in leiderschap

communicatie

onderhandelingsvaardigheden

Niets is complex

Training training

 Commercieel

ICT en Social Trainingen

Medewerker communiceren

Onderhandelingsvaardigheden

Optimale Communicatie

Training Commerciele

Klant Waardering 9,8

zakelijke, communicatie,

training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken

In deze communicatie training komen de aspecten naar voren die nodig zijn bij commerciele communicatie. De onderwerpen die behandeld worden zijn: verkoop- en presentatietechnieken, feedback geven en non-verbale communicatie.

Inleiding
Verkopen is zo oud als de mensheid zelf. Zolang we ons kunnen herinneren zijn er mensen op weg geweest om producten of diensten te verkopen. Persoonlijke verkoop is een onmisbare schakel in de reeks van de commerciële activiteiten die nodig is om de producten van een bedrijf naar de klanten te leiden. Alle inspanningen van een bedrijf worden pas afgerond als de klant besluit het product te kopen, omdat hij overtuigd is van het nut van dat product voor zijn bedrijf.

Verkopen is echter niet alleen een belangrijke, maar ook een uiterst moeilijke zaak. De verkoopwereld is een harde wereld. Het wordt steeds moeilijker om je als verkoper te handhaven en te overleven. De verkoper heeft de laatste jaren een andere en meer omvattende functie gekregen. Zijn taal is niet meer simpel en uitsluitend samen te vatten als het ‘afleggen van bezoeken aan bestaande en potentiële relaties’ en het ‘samenstellen en noteren van orders’.
De verkoper is ook een probleemoplosser. Hij moet verkoopresultaten behalen en tegelijkertijd een goede relatie opbouwen met zijn klanten. Bij zijn taal horen ook voorbereidende activiteiten en de nazorg ten aanzien van klanten.

Alles verandert, maatschappelijke verhoudingen, het bedrijfsleven en ook het koopgedrag van mensen. Klanten worden steeds mondiger, ze zijn steeds beter op de hoogte. Er is meer concurrentie.
Daardoor wordt het steeds moeilijker voor de verkoper om zijn product aan te prijzen en zichzelf te onderscheiden. Veel verkopers voelen, met het oog op deze nieuwe ontwikkelingen, de behoefte om praktische vaardigheden op te frissen, te verdiepen en eventueel te herzien.
Door middel van deze training kunnen nieuwe vaardigheden worden aangeleerd en huidige technieken worden verbeterd. Het is een stap op weg naar verbeterde resultaten en meer succes!

Verkoop- en gesprekstechniek
Over het algemeen werkt de verkoper onder tijdsdruk en onder dwang van succes. Zijn prestaties worden afgemeten aan het aantal succesvolle orders. Een verkoopgesprek moet daarom zo productief mogelijk zijn. De verkoper probeert de klant te overtuigen van het voordeel dat zijn product of dienst voor de klant zal opleveren. Hierbij is een goede gesprekstechniek onmisbaar.
Wat is van het belang van training in gesprekstechnieken? Zijn kennis en persoonlijkheid van de verkoper niet veel belangrijker dan de gevoerde gesprekstechniek?
Ingestudeerde verkooptrucs wekken toch wantrouwen, terwijl juist vertrouwen de basis is voor de relatie tussen de verkoper en de klant!
In het verkoopgesprek moet de verkoper dus zichzelf kunnen zijn; hij moet op zijn eigen manier vertrouwen wekken en op een eigen manier reageren op de klant.

Toch is training van verkopers geen overbodige luxe. De meeste verkopers komen namelijk puur toevallig in de verkoop terecht. Weinig mensen kiezen bewust voor dit beroep. Kenmerkend is dat de verkoper eigenlijk niet wordt opgeleid voor zijn beroep maar in zijn beroep. Toch is het een vak waarvoor heel wat kennis en kunde is vereist. Sterker nog: het is een vak waarvoor steeds méér kennis en kunde noodzakelijk is.

Training stelt de verkoper in staat zichzelf te zien zoals anderen hem zien. Daardoor kan hij zijn gedrag bijstellen of veranderen. De verkooptechniek mag natuurlijk nooit in de plaats komen van kennis en persoonlijkheid. Integendeel. Door een goede verkooptechniek kan de verkoper het maximale nut en rendement uit zijn kennis en persoonlijkheid halen. In de training zult u veel ideeën, gedachten en gevoelens aantreffen die u herkent uit uw dagelijkse praktijk. Tijdens de training zullen deze dingen duidelijker voor u worden, zodat u er voortaan bewuster mee kunt omgaan. U zult reeds verworven technieken meer en bewuster gaan gebruiken omdat u nu weet waarom ze werken en in welke situaties u ze kunt gebruiken.

De bedoeling van dit trainingsprogramma is dat u komt tot een van binnen uit gestuurd gedrag, dat bewust gekozen is en optimaal is voor de verschillende fasen in het contact met de klant. U zult heer en meester worden over uw gedrag tijdens het verkoopgesprek.

Kennis moet Beklijven

Training Commercieel communiceren Medewerkers

Onze kenmerken

BV&T zorgt voor een optimale kennisopname. Dit realiseren wij door middel van onze praktijkgerichte aanpak. Daarnaast geven wij vaak het advies om een training of cursus niet in enkele dagen achterelkaar te volgen, maar om deze over meerdere weken te verspreiden. Hierdoor zal de kennis namelijk beter opgenomen worden.

Traject op maat

Training Commercieel communiceren Medewerkers

Hoe wij werken

Wanneer u een training of cursus bij BV&T aanvraagt, zal deze op maat gemaakt worden. Dit houdt in dat u de inhoud van de training of cursus bepaalt. Op deze manier ontwikkelen wij een inspirerend leertraject dat naadloos aansluit op uw organisatie. Tevens worden onze bedrijfsonderzoeken ook op maat gemaakt.