Training Invoering ISO KAM, kwaliteitsmanagement Medewerkers
154
088-7744333

training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK

Inhoud:

IN-Company Training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK De training ~ISO (KAM)~ is bestemd voor iedereen, die belast is met het omzetten of opzetten van ISO 9001:2000 / 18001 en 14001 systeem, zoals kwaliteitsmanagers, kwaliteitscoordinatoren en afdelingshoofden. Na afloop van de training is de deelnemer in staat zelfstandig het ISO-handboek aan te passen of op te zetten naar de ISO 9001/18001 en 14001 norm. Dit pakket wordt ook afzonderlijk aangeboden.

Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken)

  • Wat is `t managementsysteem;
  • Samenvatting normen kennis;
  • Overeenkomsten;
  • Kwaliteitsmanagementprincipes;
  • Meting analyse en verbetering;
  • Casebeoordeling handboek.

Het trainingsprogramma kan worden gecombineerd met andere trainingen (hoofdstukken)

Resultaat:

Wanneer u deze training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. De training is interactief van opzet. U wordt persoonlijk begeleid door een van onze senior kwaliteitmanagers. Na afloop van de training is de deelnemer in staat zelfstanding het ISO-handboek aan te passen of op te zetten naar de ISO of KAM norm (9001/14001/18001). Om dit resultaat te behalen maken vooraf aan de cursus een uitgebreid plan van aanpak waarin de eindtermen worden opgenomen.


BV&T biedt resultaatgerichte cursussen aan met als doel positieve verandering. We ondersteunen u met de juiste afstemming van deze training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK. Door tijdens de cursus de deelnemers voordurend te spiegelen, te observeren en gevraagd van feedback te voorzien. Hierbij krijgen de deelnemers meer inzicht in hun eigen gedrag.

training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK

Prijs per groep, uw voordeel:

Training Invoering ISO KAM,

IN-Company Training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK

Zijn er binnen uw organisatie meerdere medewerkers met ongeveer dezelfde cursus leervraag voor training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK? Dan is een groepscursus voor deze training de ideale optie. traint op alle niveaus in elke organisatie. Wij maken elke opleiding opmaat, hierbij kunnen we accenten leggen op de door u aangegeven onderwerpen. De praktijk en maatwerk is het uitgangspunt . Zo ontwikkelen wij een inspirerend leertraject dat naadloos aansluit op uw organisatie. Met verzorgt met veel passie deze training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK. U krijgt antwoord op iedere cursussvraag met als resultaat een uniek, voor u op maat gemaakt cursusstraject met daarbij altijd een flexibele agenda (strippenkaart).


Bereken uw eigen training:

Vraag naar de mogelijkheden 088-7744333
Bereken uw eigen
IN-Company training. Selecteer uit Ontwikkeling (opstart), Met Intake en/of volledig Maatwerk (basis)
Hieronder staat de totaalsom van uw berekening.
Klik op offerte of vergelijken.
Offerte Aanvragen voor kwaliteit ISO 9001 KAM-INK

Uw Doelstelling staat voorop:

Vooraf aan de training zal de doelstelling van de organisatie en per deelnemer worden gevraagd. Deze informatie zal worden verwerkt in de lesstof. Deelnemers krijgen tijdens de training praktijkoefeningen die de docent uit de doelstellingsformulier heeft gefilterd. Tevens wordt vooraf aan de training de vraagstukken, leergebieden en volgorde met u afgestemd.

Verdeling van deze training:

Verwachte startdatum cursus : In-company opstart training: twee/drie weken.
Groepsindeling: 2 tot 12 deelnemers per groep.
Afstemming: Uw doelstelling, (bespreekbaar).
Planning: 2 dag(delen) X 6uren ~ (Wekelijks? Strippenkaart?)
In-Company Investering: € 2280,- Groepsprijs. (Eén prijs per groep)
Ontwikkeling (zie eigen berekening): vanaf € 200,- (normaal start BV&T met ontwikkeling - intake - maatwerk a € 450,-)
Deelnemersprijs: € 129,-
Certificaat + Registratie: € 49,-

Uw gekozen kwaliteit ISO 9001 KAM-INK training.

Aantrekkelijk investeringsvoordeel

In Company cursussen bieden aantrekkelijke investeringsvoordelen. U werkt mede aan uw persoonlijke assertiviteit in de training. BV&T werkt met een vast dag(deel) tarief voor In Company cursussen, veelal minder dan de investering van een open cursus.

training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK

Reacties ~ Recensies ~ Referenties

Kies Training Invoering ISO

Positieve Klanten voor training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK

BV&T is 15 jaar actief. Tussen de referenties zitten klanten vanaf het eerst uur.

Na elke training/cursus of opleiding houden wij een uitvoerige evaluatie. Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en na de training wordt het evaluatieformulier ingevuld. Daaruit zijn de volgende punten naarvoren gekomen.

Algemeen:

Tijdens de training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK stimuleert de trainer de deelnemers om de opgedane kennis en vaardigheden van de training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK ook na het traject blijvend toe te passen. Gedurende en na afloop van de cursus geeft de trainer u tevens terugkoppeling, zodat de in gang gezette ontwikkelingen in de praktijk kunnen worden gewaarborgd.

Scania Productions BV (Zwolle)

De opleiding is praktijkgericht. Goed toepasbaar binnen het bedrijf. Merkbaar verschil op de werkvloer.

Carinova

Cursussen worden goed verspreid over een afgesproken periode. Goede combinatie van theorie en praktijk. De docenten zijn zeer ervaren en enthousiast en bieden kandidaten persoonlijke aandacht.

Industrie Centraal Staal

BV&T verzorgd een interessante cursus met veel ruimte voor voorbeelden uit de praktijk. Actieve trainingen. Persoonlijke aandacht. Boven onze verwachtingen!

AWA

Zeer betrokken organisatie.

Parkmobile

BV&T maakt duidelijk verschil binnen de organisatie.

Teijin Aramid

We zijn al vanaf 2002 bij BV&T en dit zal in de toekomst ook nog wel zo blijven. BV&T archiveert 100% waardoor blijven groeien!


Recensies Cursisten

Paul B.

BV&T opleiding en advies.
De trainingen zijn doelgericht. De docent was zeer deskundig en goed in staat om duidelijk zijn kennis over te dragen.

Victor

Uitstekend verzorgde cursus met een uiterst professionele docent.

Anoniem

Uitstekende training op locatie. Een docent die weet waar hij over praat. Een goede balans tussen theorie en praktijk. Niets op aan te merken.

Jorrit S.

Na een aantal communicatietrainingen van BV&T te hebben gevolgd sta ik steviger in mijn schoenen.

Chantal

De trainingen sporen je er op aan om meer uit jezelf te halen. Ik ben zeer tevreden.

Eliene. V

Een goede training die inzicht geeft in jouw houding en opstelling invloed heeft op het functioneren. Zeker een aanrader.

Jori

Niets op aan te merken.

Anoniem

Voor mijn werk heb ik de training interviewtechnieken gevolgd en merk daadwerkelijk verschil. We gaan net even dat stapje verder en dat heeft me tot nu toe veel opgeleverd!


training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK

Offerte Ontvangen?

Uw Naam + Achternaam

Uw zakelijke Email adres

Telefoonnummer

Vraag / Suggestie

Type de letters (incl. = (is) teken) over.
Chapter voor deze offerte aanvraag.

Verbonden Partners:

IN-Company Bvtgroep http://www.bvtgroep.nl
IN-Company Bvtopleiding http://www.bvtopleiding.nl
IN-Company Bvent http://www.bvent.nl
IN-Company Training-voor-bedrijven http://www.training-voor-bedrijven.nl
IN-Company Malestein http://www.malestein.net
IN-Company Uptodatekwaliteit http://www.uptodatekwaliteit.nl
IN-Company Urlchains http://www.urlchains.com

kwaliteitsmanagementprincipes

Uw rust in leiderschap

meting

 analyse

Niets is complex

Training en

 verbetering

ICT en Social Trainingen

Medewerker invoering

 ISO

Optimale Communicatie

Training iso

Klant Waardering 9,8

training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK

De training "ISO 9001:2015" is bestemd voor iedereen die belast is met het omzetten of opzetten van ISO 9000 naar het ISO 9001:2000 systeem, zoals kwaliteitsmanagers, kwaliteitscoördinatoren en afdelingshoofden.

INK-model inhoud lesboek syllabi

Onderstaand schema wordt zowel op Europees niveau, als op nationaal niveau gebruikt. In Nederland wordt dit het INK-model (Instituut voor Nederlandse Kwaliteit) genoemd.

Het model bestaat uit twee soorten aandachtsgebieden: de maakfactoren (de linker vijf) en de resultaten (de rechter vier). Zoals deze termen al aangeven zijn dat respectievelijk de gebieden waarop het management invloed kan uitoefenen en de gebieden waar de resultaten daarvan zichtbaar worden.

De resultaatgebieden
De resultaatgebieden vertegenwoordigen de verschillende groepen belanghebbenden:

Ondernemingsresultaten
Ondernemingsresultaten vertegenwoordigen de geldschieters. Belangrijke meetpunten hier zijn dan ook onder andere: rendement, winst (voor de korte termijn interessant), marktaandeel, groei (voor de lange termijn relevant). De 'ondernemingsresultaten' zijn het uiteindelijke gevolg van álle gebieden; het meest direct echter van de drie andere resultaatgebieden.

Klantentevredenheid
Klanttevredenheid vertegenwoordigt de klanten. Tevreden klanten zijn belangrijk: zij komen terug en maken reclame voor de organisatie. Ontevreden klanten maken negatieve reclame en maken het daardoor extra moeilijk om nieuwe klanten te vinden. Een hoge klantentevredenheid is pas mogelijk als de medewerkers tevreden zijn, en het imago van de onderneming goed is. Op zijn beurt leidt een hoge klantentevredenheid tot goede ondernemingsresultaten.
?
Medewerkers tevredenheid
Deze groep vertegenwoordigt uiteraard de medewerkers. Het is voor een organisatie van levensbelang dat de medewerkers met plezier naar hun werk gaan, en betrokken zijn bij het werk dat ze doen (bijvoorbeeld door verbeteringen aan te dragen). Medewerkers tevredenheid is van grote invloed op de klantentevredenheid en beïnvloedt dus zowel direct als indirect de ondernemingsresultaten.

Invloed op de samenleving
Hierin zitten alle niet directbetrokkenen, zoals: overheden, opleidingsinstituten, omwonenden en 'het publiek'. Het gaat hier om het imago dat een organisatie heeft. Een goed imago is belangrijk om bijvoorbeeld aan personeel te komen, klanten te vinden of negatieve publieksacties te voorkomen. Bovendien beïnvloedt dit gebied de klantentevredenheid en de ondernemingsresultaten.
1.10. Maakfactoren en resultaatgebieden
De maakfactoren, dus de gebieden waarop het management invloed heeft, vertonen ook een samenhang:

Leiderschap is de basisvoorwaarde voor TQM. Zoals in het begin al gezegd is TQM een filosofie. Dat betekent dat er in geloofd moet worden; met de directie voorop. Zonder betrokkenheid van, en het geven van het goede voorbeeld door, de hoogst leidinggevende(n) is het voor een organisatie niet mogelijk om een TQM-organisatie te worden.

Beleid en strategie geeft richting aan het geloof in TQM: welke doelen zijn belangrijk en hoe moeten die bereikt worden.

Personeelsmanagement en Middelen geven aan dat de juiste personen, de juiste machines, de juiste hulpmiddelen, de juiste opleiding, enzovoort moeten worden vastgesteld en ingezet. Bovendien moet dat zodanig gebeuren dat het past binnen het beleid en de strategie, zodat dit dus uiteindelijk zal bijdragen tot de gewenste resultaten.

Kennis moet Beklijven

Training Invoering ISO KAM, kwaliteitsmanagement Medewerkers

Onze kenmerken

BV&T zorgt voor een optimale kennisopname. Dit realiseren wij door middel van onze praktijkgerichte aanpak. Daarnaast geven wij vaak het advies om een training of cursus niet in enkele dagen achterelkaar te volgen, maar om deze over meerdere weken te verspreiden. Hierdoor zal de kennis namelijk beter opgenomen worden.

Traject op maat

Training Invoering ISO KAM, kwaliteitsmanagement Medewerkers

Hoe wij werken

Wanneer u een training of cursus bij BV&T aanvraagt, zal deze op maat gemaakt worden. Dit houdt in dat u de inhoud van de training of cursus bepaalt. Op deze manier ontwikkelen wij een inspirerend leertraject dat naadloos aansluit op uw organisatie. Tevens worden onze bedrijfsonderzoeken ook op maat gemaakt.