Balie en Receptie Medewerker Ommen
Inhoud:
Het gezicht van ieder bedrijf en meer... Een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. Dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen.
Voorbeeld van het trainingsprogramma: (paragraven)
- Bedrijfsuitstraling,
- Nederlandse taal en correspondentie,
- Secretariaatspraktijk,
- Communicatietechnieken,
- Presentatie en representatie,
- Telefoontechnieken,
- Persoonlijk actieplan do`s and don`ts.
Het trainingsprogramma kan worden gecombineerd met andere trainingen (paragraven)
Resultaat:
Wanneer u deze training Balie en Receptie Medewerker heeft gevolgd staat u zelfverzekerd in het leven en kunt u een afgewogen keuze maken. Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze cursus bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten. Om dit resultaat te behalen maken wij vooraf aan de cursus een uitgebreid plan waarin de eindtermen worden opgenomen.
BV&T biedt gerichte trainingen aan met als doel blijvende verandering. We ondersteunen u met de juiste afstemming van deze cursus Balie en Receptie Medewerker. Door tijdens het traject de deelnemers voordurend te spiegelen, te observeren en gevraagd van feedback te voorzien. Hierbij krijgen de deelnemers meer inzicht in hun eigen gedrag.
Balie en Receptie Medewerker Ommen
Prijs per groep, uw voordeel:
Ommen Balie en Receptie Medewerker
Zijn er binnen uw organisatie meerdere medewerkers met ongeveer dezelfde cursus leervraag voor training Balie en Receptie Medewerker? Dan is een groepscursus voor deze training de ideale optie. traint op alle niveaus in elke organisatie. Wij maken elke opleiding opmaat, hierbij kunnen we accenten leggen op de door u aangegeven onderwerpen. De praktijk en maatwerk is het uitgangspunt . Zo ontwikkelen wij een inspirerend leertraject dat naadloos aansluit op uw organisatie. Met verzorgt met veel passie deze training Balie en Receptie Medewerker. U krijgt antwoord op iedere cursussvraag met als resultaat een uniek, voor u op maat gemaakt cursusstraject met daarbij altijd een flexibele agenda (strippenkaart).
Bereken uw eigen training:
Vraag naar de mogelijkheden 088-7744333Bereken uw eigen IN-Company training. Selecteer uit Ontwikkeling (opstart), Met Intake en/of volledig Maatwerk (basis) |
Hieronder staat de totaalsom van uw berekening. |
Klik op offerte of vergelijken.
|
Uw persoonlijke doelstelling:
Voordat de training definitief van start gaat, ontvangen wij graag uw organisatie als ook deelnemers doelstellingen. Wat willen zij graag leren en wat verwachten zij van de training. Deze doelstelling zal worden verwerkt in de lesstof. Deelnemers krijgen tijdens de training praktijkoefeningen die de docent uit de doelstellingsformulier heeft gefilterd. Tevens wordt vooraf aan de training de vraagstukken, leergebieden en volgorde met u afgestemd.
Verdeling van deze training:
Start: | In-company opstart training: twee/drie weken. |
Groepsindeling: | 2 tot 12 deelnemers per groep. |
Maatwerk: | Uw doelstelling, (bespreekbaar). |
Duur: | 1 dag(delen) X 6uren ~ (Wekelijks? Strippenkaart?) |
Investering: | € 780,- Groepsprijs. (Eén prijs per groep) |
Maatwerk (zie eigen berekening): | vanaf € 200,- (normaal start BV&T met ontwikkeling - intake - maatwerk a € 450,-) |
Kosten per deelnemer: | € 129,- |
Certificaat + Registratie: | € 49,- |
Uw gekozen Cursus Duits voor gevorderden. |
Aantrekkelijk INHOUSE Trainingen
Opleidingen en Trainingen welke binnen de organisatie worden verzorgd zijn zeer doeltreffend. Professionele trainers (bevoegd) maken het verschil. Kennis moet beklijven. Spreek van de dag: Processen zijn niet van papier.
Balie en Receptie Medewerker. Ommen
Verbonden Partners:
- Training Bedrijfsuitstraling Bedrijfsuitstraling.
- Training Nederlandse Nederlandse.
- Training Correspondentie Correspondentie.
- Training Ommen Ommen.
- Training Training Interactie Training Interactie.
- Training Medewerker Training Medewerker Training.
- Training .
Notice: Undefined offset: 6 in /home/timeman/domains/time-management-bvt.nl/public_html/includes/01-infotext-plaats.php on line 279
Notice: Undefined offset: 6 in /home/timeman/domains/time-management-bvt.nl/public_html/includes/01-infotext-plaats.php on line 279
Balie en Receptie Medewerker
Nederlandse
Geniet van Trainen
Training Ommen
Trainingen
Medewerker medewerker training
Opleidingen
Training
Notice: Undefined offset: 7 in /home/timeman/domains/time-management-bvt.nl/public_html/includes/01-infotext-plaats.php on line 310