Klantgericht Denken en Handelen Amersfoort
Inhoud:
U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in deze omgeving is het zeer van belang, dat de klant centraal komt te staan. Hoe u dit bereikt? Dat leert u tijdens deze training!
Voorbeeld van het trainingsprogramma: (paragraven)
- Wat is klantgerichtheid;
- Klantgericht communiceren;
- Uw rol en verantwoordelijkheid;
- Klantgerichtheid;
- Interne klantgerichtheid;
- Lastige klanten en klachtenafhandeling;
- Klantgerichtheid versus beleefdheid.
Het trainingsprogramma kan worden gecombineerd met andere trainingen (paragraven)
Resultaat:
Wanneer u deze training Klantgericht Denken en Handelen heeft gevolgd staat u zelfverzekerd in het leven en kunt u een afgewogen keuze maken. Het programma is bewust meer praktijkgericht dan theoretisch. Korte inleidingen wisselen we af met rollenspelen, oefeningen, discussies en groepsopdrachten. Voor de implementatie van de ideeen in uw praktijk maakt u een actieplan.
We gebruiken herkenbare voorbeelden en cases, die aansluiten op de praktijk in uw organisatie. Om dit resultaat te behalen maken wij vooraf aan de cursus een uitgebreid plan waarin de eindtermen worden opgenomen.
BV&T biedt gerichte trainingen aan met als doel blijvende verandering. We ondersteunen u met de juiste afstemming van deze cursus Klantgericht Denken en Handelen. Door tijdens het traject de deelnemers voordurend te spiegelen, te observeren en gevraagd van feedback te voorzien. Hierbij krijgen de deelnemers meer inzicht in hun eigen gedrag.
Klantgericht Denken en Handelen Amersfoort
Prijs per groep, uw voordeel:
Amersfoort Klantgericht Denken en
Zijn er binnen uw organisatie meerdere medewerkers met ongeveer dezelfde cursus leervraag voor training Klantgericht Denken en Handelen? Dan is een groepscursus voor deze training de ideale optie. traint op alle niveaus in elke organisatie. Wij maken elke opleiding opmaat, hierbij kunnen we accenten leggen op de door u aangegeven onderwerpen. De praktijk en maatwerk is het uitgangspunt . Zo ontwikkelen wij een inspirerend leertraject dat naadloos aansluit op uw organisatie. Met verzorgt met veel passie deze training Klantgericht Denken en Handelen. U krijgt antwoord op iedere cursussvraag met als resultaat een uniek, voor u op maat gemaakt cursusstraject met daarbij altijd een flexibele agenda (strippenkaart).
Bereken uw eigen training:
Vraag naar de mogelijkheden 088-7744333Bereken uw eigen IN-Company training. Selecteer uit Ontwikkeling (opstart), Met Intake en/of volledig Maatwerk (basis) |
Hieronder staat de totaalsom van uw berekening. |
Klik op offerte of vergelijken.
|
Uw persoonlijke doelstelling:
Voordat de training definitief van start gaat, ontvangen wij graag uw organisatie als ook deelnemers doelstellingen. Wat willen zij graag leren en wat verwachten zij van de training. Deze doelstelling zal worden verwerkt in de lesstof. Deelnemers krijgen tijdens de training praktijkoefeningen die de docent uit de doelstellingsformulier heeft gefilterd. Tevens wordt vooraf aan de training de vraagstukken, leergebieden en volgorde met u afgestemd.
Verdeling van deze training:
Start: | In-company opstart training: twee/drie weken. |
Groepsindeling: | 2 tot 12 deelnemers per groep. |
Maatwerk: | Uw doelstelling, (bespreekbaar). |
Duur: | 1 dag(delen) X 6uren ~ (Wekelijks? Strippenkaart?) |
Investering: | € 1140,- Groepsprijs. (Eén prijs per groep) |
Maatwerk (zie eigen berekening): | vanaf € 200,- (normaal start BV&T met ontwikkeling - intake - maatwerk a € 450,-) |
Kosten per deelnemer: | € 129,- |
Certificaat + Registratie: | € 49,- |
Uw gekozen Cursus Duits voor gevorderden. |
Aantrekkelijk INHOUSE Trainingen
Opleidingen en Trainingen welke binnen de organisatie worden verzorgd zijn zeer doeltreffend. Professionele trainers (bevoegd) maken het verschil. Kennis moet beklijven. Spreek van de dag: Echt respect moet je verdienen.
Klantgericht Denken en Handelen. Amersfoort
Klantgericht Denken en Handelen
klantgericht
Geniet van Trainen
Training klachtenafhandeling
Trainingen
Medewerker Amersfoort
Opleidingen
Training medewerker training